پرش لینک ها

آنتی استاتیک ها

STATEXOL PESN

آنتی استاتیک

ساختارپلیمر هیدروفیلیک

مورد مصرف:

STATEXOL PESN یک آنتی استاتیک مناسب برای پلی استر و سایر الیاف مصنوعی است.دارای مقاومت شستشوئی همراه با خاصیت ضد غبار و مناسب برای روش های پد و رمق کشی . تجمع الیگومرها را از بین برده و ماشین را تمیز نگه می دارد .

STATEXOL PS

آنتی استاتیک

ساختار: ترکیبی از استرهای اسید چرب با امولسیفایرهای غیر یونی

مورد مصرف:

STATEXOL PS بر روی اکثر کالاهای ساخته شده از اکریلیک ، پلی استر استات ، مواد مصنوعی دیگر ، پنبه و مخلوط آنها اثر ضد الکتریسیته و ضد گرد و غبار دارد. این اثر ضد استاتیک عالی حتی در رطوبت کم هم خود را نشان می دهد. به دلیل نفوذ عالی آن ، هیچ تفاوتی بین ظاهر خارجی و داخلی پارچه تکمیل شده وجود ندارد.

STATEXOL PS با رزین ها ، سایر مواد کمکی در مراحل رنگرزی و انتهایی سازگار است.

STATEXOL UN

آنتی استاتیک

ساختار: پلی گلیکول اتر – نانیونیک

مورد مصرف:

آنتی استاتیک موقت . مناسب برای پارچه های کشباف . عدم تاثیر مخرب بر روی شید رنگ .

STATEXOL HA

آنتی استاتیک

ساختار: سولفات پلی گلیکول اتر – نانیونیک

مورد مصرف:

آنتی استاتیک بسیار مناسب برای پارچه های اکریلیک و پلی آمید . مقاومت خوب در برابر حرارت و سایش  . سازگار بامواد کاتیونیک ، نانیونیک و آنیونیک که باعث ایجاد زیر دستی نرم و لطیف نیز میگردد .

STATEXOL HSP

آنتی استاتیک

ساختار: ترکیب اسید کربوکسیلیک اتوکسیله ، غیر یونی

مورد مصرف:

STATEXOL HSP یک آنتی استاتیک دائمی برای پلی استر و سایر الیاف مصنوعی است.

ماده ضدالکتریسیته مقاوم در برابر شستشو ، ضد غبار ، جاذبه الرطوبه ، نرم کننده با دوام عالی برای استفاده در روش های پد و رمق کشی بر روی پارچه های کشباف ، تخت ، منسوجات غیر بافته شده و پارچه های الیاف مصنوعی ، به ویژه الیاف PES و ترکیبات آنها با الیاف سلولز.

TEXOL CFP

آنتی استاتیک دائم

ساختار: استر چرب ، نانیونیک

مورد مصرف:

یک آنتی استاتیک دائم برای پلی استر و سایر الیاف مصنوعی میباشد . یک ماده چند کاره بوده که دارای خواص آنتی استاتیکی ،هیدروفیل کنندگی ، ضد غبار و جاذب الرطوبه است . مناسب برای پارچه های  کشباف ، تخت ، منسوجات غیر بافته شده و پارچه های الیاف مصنوعی ، به ویژه الیاف PES و مخلوط آنها با الیاف سلولزی میباشد . زیر دست نرم وصاف ایجاد می کند . از تخریب حلقه های بافت جلوگیری می کند . با روشهای پد و رمق کشی قابل استفاده است .