پرش لینک ها

محصولات عمق دهنده

بهبود بخش قابلیت دوخت Atrolub PEN

محصولی مناسب عمق دهی به رنگ ها


ATROLUB YARN


برای تکمیل نخهای سلولزیک با رمق کشی رنگهای تیره که با کاهش اصطحکاک و مقاومت سائیدگی نخها سبب کاهش پارگی نخ و شکستن سوزنها می گردد

ساختار :

استر چرب ، نانیونیک

مورد مصرف :

یک لوبریکنت که ترجیحا به نخهای سلولزی و ترکیبات آنها خاصیت لغزشی بیشتری میدهد و باعث ایجاد زیردست نرم در پارچه های کشباف و همچنین مقاومت دوخت و نیز باعث نرمی زیر دست و با جلوگیری از تخریب حلقه های بافت موجب درخشندگی در پارچه های مخملی میگردد. این ماده هم در روش پد و هم در روش رمق کشی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این ماده همچنین کشش نخ را یکنواخت می کند.

ATROLUB SPNY

سبب افزایش لطافت، شفافیت و کاهش اصطحکاک می گردد

ساختار :

استر چرب / نانیونیک

مورد مصرف :

یک لوبریکنت که ترجیحا به نخهای پلی استر و ترکیبات آنها خاصیت لغزشی بیشتری میدهد و باعث ایجاد زیردست نرم در پارچه های کشباف و همچنین مقاومت دوخت و نیز باعث نرمی زیر دست و با جلوگیری از تخریب حلقه های بافت موجب درخشندگی در پارچه های مخملی میگردد. این ماده هم در روش پد و هم در روش رمق کشی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این ماده همچنین کشش نخ را یکنواخت می کند و باعث خارج شدن ایگومرها نیز میگردد.

ATROLUB EP

():

ساختار :

پلی اتیلن، غیر یونی، کاتیونی ضعیف در محیط اسیدی

مورد مصرف :

افزودنی چند منظوره برای بهبود قابلیت دوخت پارچه های ضخیم تخت و کشباف از انواع الیاف. نرم کننده برایجاد لطافت و صافی زیر
دست و همچنین مناسب برای خارزنی. دارای مقاومت شستشوئی است. از رنگ پارچه در برابر شستشوهای خانگی محافظت می کند. قابل استفاده در روشهای پد و رمق کشی. با سفید کننده های نوری سازگار می باشد.